جمعه ۱۱ آبان ۰۳

هزینه تبلیغات در گوگل

روش محاسبه هزینه هر کلیک گوگل ادز

برخلاف تصور برخی، تبلیغات در گوگل ادز با قیمت ثابت ارائه نمی‌شود. در این پلتفرم آنلاین، هزینه تبلیغات در گوگل به نحوه نمایش آن و میزان تعامل کاربران با آن بستگی دارد. گوگل ادز به شما قدرت انتخاب قیمت را می‌دهد و شما می‌توانید حداکثر قیمتی را که حاضرید به ازای هر کلیک (CPC) پرداخت کنید، تعیین کنید. این بدان معناست که شما کنترل کامل بر هزینه هر کلیک گوگل ادز خود دارید و می‌توانید آن را با بودجه و اهدافتان مطابقت دهید.

همان‌طور که می‌دانید، گوگل ادز انواع کمپین‌های تبلیغاتی را شامل می‌شود که هر کدام برای نیازها و اهداف خاصی طراحی شده‌اند؛ اما در این میان، یک نکته کلیدی وجود دارد که نحوه محاسبه هزینه در هر یک از این کمپین‌ها متفاوت است. 

هزینه گوگل ادز

قیمت تبلیغات در گوگل با توجه به نوع کمپین ، کسب و کار و بر اساس هر کلیک محاسبه می شود. در واقع شما تنها به ازای تعداد کلیک‌هایی که کاربران بر روی تبلیغات می‌کنند، هزینه پرداخت می‌کنید. برای شروع تبلیغات گوگل می بایست ابتدا پنل کاربری گوگل ادز شما به یکی از ارزهای دلار، درهم و یا لیر به مقدار مورد نیاز شارژ شود.

در مرحله بعد نوع کمپین تبلیغاتی (سرچ، یوتیوب، دیسپلی، نصب اپلیکیشن، دیسکاوری) شما مشخص می شود و با استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط گوگل، میتوانید میزان مصرف بودجه کمپین خود را تعیین کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.