شنبه ۲۸ مهر ۰۳

قوانین گوگل ادز

اهمیت دانستن قوانین گوگل ادز

گوگل از طریق انتشار تبلیغات محصولات و خدمات صاحبان کسب‌وکار، درآمد قابل توجهی کسب می‌کند. اما چنین موضوعی سبب نمی‌شود تا نسبت به قوانین گوگل ادز بی‌توجه باشد. در واقع رعایت قوانین تبلیغات گوگل ادز باعث شده تا گوگل پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

تبلیغات در گوگل یکی از روش‌های رایج برای رشد کسب‌وکار است که گوگل این امکان را برای کاربران درنظر گرفته است. تمامی کسب‌وکارها و در هر اندازه‌ای این اجازه را دارند تا بتوانند برای کسب درآمد بیشتر، محصولات و خدمات خود را در گوگل ادز تبلیغ کنند. اما قبل از شروع تبلیغات محصولات و یا خدمات خود، لازم است که به قوانین گوگل ادز بطور کامل آشنا باشید. این موضوع کاملا درست است که گوگل به‌دنبال جلب رضایت مشتری است اما نه به این معنا که افراد، قوانین آن را زیر پا بگذارند. چنانچه گوگل با قانون‌شکنی تبلیغ‌دهندگان روبرو شود، تا زمان حل نشدن مشکلات، تبلیغات آنها را غیرفعال نگه می‌دارد.

محتوای فنی گوگل ادز

برای اینکه کاربران ارتباط بیشتری با تبلیغ برقرار کنند، گوگل مجموعه‌ای از شرایط فنی را ضمیمه قوانین تبلیغات گوگل ادز کرده است.

عنوان تبلیغ: برای ارائه یک تبلیغ با کیفیت، باید تمام آگهی‌ها، افزونه‌های تبلیغات گوگل و مقصد، با استانداردهای حرفه‌ای و عنوان تبلیغ مطابقت داشته باشد.

وضوح و کاربردی بودن تبلیغ: تبلیغ‌کنندگان برای شفافیت و کاربردی بودن تبلیغ با برآورده کردن نیازمندی‌های فنی گوگل به آن کمک می‌کنند.

قالب‌های اختصاصی: گوگل برای جذب مخاطب و تجربه کاربری خوب برای تبلیغاتش ظاهر جذاب و حرفه‌ای می‌سازد. در حقیقت فقط به تبلیغاتی اجازه نمایش می‌دهد که نیازمندی‌های خاص فرمت تبلیغاتی را در بر دارند.

نیازمندی مقصد یا آدرس صفحه: یکی از الویت‌های اصلی گوگل این است که زمانی که کاربر بر روی یک آدرس کلیک می‌کند، تجربه خوب و مفیدی داشته باشد. بخاطر همین است که مقصد و آدرس صفحه باید ارزش منحصر به فرد و کاربردی را برای مخاطب ایجاد کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.