اسلایدر سئو محلی (local seo) چیست؟
اگر دقت کرده باشید برای جستجوی برخی عبارتهای محلی، گوگل در بالای نتایج جستجو کادری را نمایش میدهد که شامل تصاویر برخی مکانهای مرتبط است. به این کادر اسلایدر محلی گفته میشود. از آنجا که اسلایدر سئو در بالای نتایج جستجو و به شکلی متمایز از آنها نمایش داده میشود، بیشتر به چشم کاربران میآید. در نتیجه حضور در این جایگاه میتواند نرخ کلیک بالایی برای یک وب سایت فراهم کند.
در حال حاضر اضافه کردن مکان به جستجو لازم نیست، زیرا گوگل به طور خودکار نتایج را بر اساس لوکیشن شما نمایش میدهد. باید در نظر داشت که اخیرا گوگل توجه خاصی را به جستجوی محلی و نمایش بهترین و نزدیکترین نتایج را به کاربران خود دارد؛ بنابراین باید کسبوکارها بهویژه کسبوکارهای مرتبط با مکان جغرافیایی مشخص توجه ویژهای به سئوی محلی داشته باشند.
سئو محلی (Local Seo) چیست؟
در پاسخ به سوال سئو محلی چیست میتوان گفت در سئو محلی، مکان جغرافیایی کسبوکار و موقعیت جغرافیایی کاربر به عنوان عوامل مهمی در تعیین نتایج جستجوی محلی اهمیت دارند. گوگل و سایر موتورهای جستجو از IP آدرس کاربر برای تشخیص موقعیت جغرافیایی او استفاده میکنند تا نتایج جستجو را متناسب با مکان فعلی کاربر نمایش دهند.
سئو محلی، برای اکثر بیزینسها مخصوصا برای کسبوکارهای محلی، بسیار مناسب است و مشتریان خود را در نزدیکی منطقه جغرافیایی خود دنبال میکند. این استراتژی به کسبوکارها کمک میکند تا در نتایج جستجوی محلی و برای کلمات کلیدی مرتبط با فعالیتها و محصولات آنها بهترین و نزدیکترین پیشنهاد را بدهد.
بسیاری از افراد زمانی که نیاز به خدمات یا کسبوکارهای محلی به صورت اضطراری دارند، بکارگیری از سئو محلی به کسبوکارها این فرصت را به آنها میدهد تا به راحتی آن مکانها را پیدا کنند. به همین دلیل، آگاهی از اصول و تکنیکهای سئو لوکال برای کسبوکارها بسیار اهمیت دارد.
از جمله اقداماتی که میتوان برای بهبود سئو محلی انجام داد، بهینهسازی صفحه وب، ثبت در دایرکتوریهای محلی، تشویق نظرات مثبت و ایجاد محتوای مرتبط است. در نهایت، Local seo به کسبوکارها کمک میکند تا افراد در جستجوهای محلی پیشنهادهای بهتری را دریافت کرده و در نهایت برای خود افزایش ترافیک داشته باشند.
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر