• صفحه اصلی
  • نقشه وبلاگ
  • تماس باما

تفاوت سئو و گوگل ادز در چیست؟

شنبه ۱۰ خرداد ۰۴

تفاوت سئو و گوگل ادز در چیست؟

سه شنبه ۰۷ اسفند ۰۳ ۱۴:۱۲
 
  •  

    برای درک بهتر اینکه سئو و گوگل ادز چه تفاوت‌هایی با هم دارند بهتر است مفاهیم این دو ابزار و مزایا و معایب هر کدام را بدانیم. تفاوت سئو و گوگل ادز را می‌توان با درک از نیاز کسب‌وکار خود به راحتی تشخیص داد و گزینه مناسب را انتخاب کرد. البته شما می‌توانید از خدمات سئو و تبلیغات گوگل به‌طور هم‌زمان استفاده کنید.

    مفهوم سئو

    سئو یا SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است و بهینه‌سازی نتایج موتور جستجو را معنی می‌دهد. درواقع سئو مجموعه اقدامات و استراتژی‌ها است که شما به کار می‌گیرید تا مورد تائید و اعتماد موتورهای جستجو مانند گوگل قرار بگیرید و آن‌ها با دادن امتیاز به وب‌سایت شما رتبه آن در نتایج جستجو ارتقا می‌دهند.

    شما در سئو از تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی داخلی و خارجی، بهبود ساختار فنی وب‌سایت، بهینه‌سازی تصاویر و … بهره می‌برید تا در نتایج جستجو جایگاه برتری پیدا کنید.

    به نقل از آژانس دیجیتال مارکتینگ جینجر ” اگر می‌خواهید افراد وب‌سایت شما را از طریق گوگل به‌راحتی پیدا کنند، باید اصول سئو را رعایت کنید. اصطلاح بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به ترکیبی از تکنیک‌های داخلی، خارجی و تکنیکال اشاره دارد. موتورهای سرچ هر کدام فرمول خاصی برای رتبه‌بندی صفحات در نتایج جستجو دارند.”

    مفهوم گوگل ادز

    گوگل ادز (Google Ads) که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد، یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین متعلق به شرکت گوگل است که به تبلیغ‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از وب‌سایت‌ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند.

    یکی از رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع تبلیغات گوگل، تبلیغات جستجوی گوگل است. در این روش، تبلیغ‌کننده کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود را در سیستم گوگل ادز تعریف می‌کند. زمانی که کاربران این کلمات را در گوگل جستجو می‌کنند، تبلیغات مرتبط با آن کلمات در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.

     

    در سیستم تبلیغات در گوگل، تبلیغ‌کننده برای هر کلیکی که روی تبلیغ او انجام می‌شود، مبلغی را به عنوان هزینه پیشنهاد می‌دهد. گوگل نیز از بین پیشنهادات مختلف، با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده خود، تعدادی از تبلیغات را برای نمایش به کاربرانی که آن کلمه کلیدی را جستجو کرده‌اند، انتخاب می‌کند. این معیارها می‌توانند شامل مواردی مانند میزان ارتباط تبلیغ با کلمه کلیدی، کیفیت صفحه فرود تبلیغ، میزان رقابت برای آن کلمه کلیدی و … باشند.

  • ۸ بازديد gin gerr
  • ۰ ۰
  • ۰ نظر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

من در شبكه هاي اجتماعي

آرشيو

  • مهر ۱۴۰۳ (۴)
  • آبان ۱۴۰۳ (۶)
  • دی ۱۴۰۳ (۹)
  • بهمن ۱۴۰۳ (۱۷)
  • اسفند ۱۴۰۳ (۱۵)

تازه ترين مطالب

  • پوش نوتیفیکیشن
  • تبلیغات در گوگل ادز: شاهراهی به سوی موفقیت کسب و کار شما!
  •  شارژ اکانت گوگل ادز: کلید موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ
  •  GingerAds: سکوی پرتاب شما در دنیای دیجیتال!
  •  آژانس دیجیتال مارکتینگ جینجر: متخصص در سئو و شارژ اکانت گوگل ادز شما
  • بررسی تفاوت سئو و گوگل ادز

برچسب ها

  • پوش نوتیفیکیشن
  • تبلیغات در گوگل ادز
  • شارژ اکانت گوگل ادز
  • GingerAds
  • آژانس دیجیتال مارکتینگ جینجر

پيوندها

  • مشاوره كودك ونوجوان
  • تصويرسازي ديجيتال
  • ايجاد محتواي اينفوگرافيك
  • بهبود عملكرد ذهن
  • تأثير رسانه‌هاي اجتماعي بر مد

خلاصه آمار

  • مجموع نمایش‌ ۲,۳۹۵
  • مجموع بازدید ۱,۹۳۷
  • بازدید امروز ۳۰
  • بازدید دیروز ۵۲
  • مجموع مطالب ۵۶
  • مجموع نظرات ۱
  • افراد آنلاین ۱
رویابلاگ : رسـانه وبلاگ نويسان حرفـه اي
تبلیغات×